Suldal IL 2Suldal IL 3

Medlemmer kan nå bestilla nye treningsdressar  på Sand Sport (52 79 72 40).Reduserte prisar.

Prisen er kr 490,- for born/junior og kr 590,- for vaksen/senior (medlemsprisar).

Det blir 3 mindre logoar framme på dressen (Suldal IL, Statkraft og SpareBank 1 SR-Bank). På ryggen står det Suldal IL og ein større logo (Suldal Billag AS).
Første bestillingsfrist er 25.april-14 hjå Sand Sport, men det kan framleis bestillast dressar hjå Sand Sport etter det, då samlar dei opp nokre bestillingar og sender inn. Dei ulike bestillingsfristane framover får de på Sand Sport. Leveringstid ca 5-6 veker.
Treng de prøve storleikar, så kan de prøva liknande treningsklede på Sand Sport (ikkje eigen prøvekolleksjon).
Modellen er slim fit i beina. På jakken kan de velja om de vil ha kort eller lang glidelås.

Du finn denne informasjonen i menyen på sida og: Nye flotte treningsdressar