Supert tilbod til deg mellom 15 -26 år som likar idrett!

Rogaland Idrettskrets inviterer til leiarkurs 8.-10. mars. Påmeldingsfrist alt 18. februar. Kurset er gratis. Om nokon av våre medlemmer får reiseutgifter, så dekkar Suldal IL dette. Kurset blir knytta opp mot NM-veka som er i juni.

Det hadde vore kjekt om nokon frå Suldal IL deltok!

Her er påmeldingsinfo: LFU – NM-veka 2019

Les vidare for meir info.

Regionen gjør seg igjen klar til en eksplosjon av aktivitet og spenning når NM-veka 2019 arrangeres i juni. Er dere klare?

Vi inviterer alle klubber og idrettslag i Rogaland til å sende sine engasjerte ungdommer på lederkurs for ungdom. Dette er kurset for de som har lyst å bidra i eget idrettslag, spesielt med tanke på oppgaver under NM-veka, men kurset er åpent for alle.

Vi gleder oss til en knallkjekk kurshelg fullspekket med teori, praktiske oppgaver og øvelser, foredrag og workshops, og ikke minst sosialt samvær og nettverksbygging i trygge omgivelser.

Kurset er for ungdom mellom 15-26 år.

Kurshelg m/overnatting og kost dekkes i sin helhet. Begrenset antall plasser.

Se vedlegg for mer info og påmelding, påmeldingsfrist 18. februar 2018.

Info om NM-veka finner du HER