Protokoll frå styremøte Suldal IL 22.06.2022

God onsdag!

Her kjem protokoll frå det siste styremøte i Suldal IL, som var onsdag 22.juni 2022. Ein kan rapportera om mykje aktivitet og mykje gode bidrag og dugnadsinnsats til laget denne våren! Me vil takka for innsatsen så langt i år og så gler me oss til fleire aktivitetar og arrangement til hausten att! Med ynskjer om ein god sommar til alle!

Protokoll frå styremøte Suldal IL 22.06.22

Nymåla Gullinghus!

God kveld!

Gullinghuset ved Mosvatnet hadde denne sommaren trong for nye målingstrøk, og om lag 60 av idrettslaget sine medlem har siste månaden svinga målingskosten til verdifull dugnadsinntekt frå Suldal kommune.
Etter nøye risikovurderingar med tanke på smittevern, og samråding med kommuneoverlegen, klarte me å gjennomføra sånn nokonlunde etter planen. I kveld kunne me takka av siste gruppa, som fullførte oppdraget!

Medlemma i Suldal idrettslag legg ned mykje dugnadsarbeid til glede for store og små, og me vil nok ein gong retta ein stor takk for innsatsen til våre medlem!

God sommar!