Fotballsesongen er snart slutt, men eg har fått inn nokre ønskje om bestillingar. Me tek derfor ein ny runde på bestilling av treningsklede for medlemmer i Suldal IL. Bestillinga blir sendt 19. sept.

Det vil alltid vera høve til å bestilla treningsklede frå Umbro via Sand Sport. Om ein kjem på ein annan gong at ein skulle hatt eit plagg, så er det berre til å ta kontakt. Me køyrer likevel ei fellesbestilling nå.

Plagga det gjeld er Umbro sine treningsdrakt i svart med gule detaljer, diverse jakkar, t-skjorte. Det kjem til å stå SULDAL IL bak på alle plagg, samt dei tre hovudsponsorane Sparebanken Vest, Statkraft og Haugaland Kraft framme. Me trykker ikkje «Fotball» bak på noko lenger, på same måte som skikolleksjonen ikkje trykker «Ski». Dette er altså for alle medlemmer!

I vår var det eit par storleikar av t-skjortene som ikkje kom, me håpar det er i orden nå.

Dersom nokon har klede der trykket fell av, så leverer ein det inn til Sand Sport. Då trykker dei det som manglar gratis.

Send bestilling til: fotball@suldal-il.no innan 18. september.

Klikk på denne lenkja for å få oversikt: Kolleksjon UMBRO Suldal IL 2022